(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

معنی غروب جمعه رو درک کردم قشنگ

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۴ ق.ظ
حاظر که میشدم احساس کردم قلبم و حومه درد میکنه،سرم عجیب گیج میره
مادر بهش میگفت اظطراب!!
از دم در یه بغضی رو حمل کردم که چند ثانیه بعد تو ماشین تبدیل به گریه شد
رفتیم دم مترو دنبال بچه ها تک تک ثانیه ها رو دعا کردم نیان که منم به بهونه اونا نرم ولی اومدن
وقتی رسیدیم از مامانم خواهش کردم تو نیاد،میدونستم گریه کردن من چقدر میتونه ناراحتش کنه
وقتی از ماشین پیاده شدیم رسما احساس کردم قلبم نمیزنه میخوام سکته کنم
کشون کشون با بقیه رفتم
به پله ها که رسیدیم پاهامو حس نمیکردم واقعا حس نکردم مبینا دستمو گرفت کمکم کرد فقط بتونم تکون بخورم
رو نزدیک ترین صندلی سالن نشستیم دیگه کم آوردم این همه مقاومت کردن ،این همه جنگیدن برای رسیدن به حال خوب دیگه بس بود تمام دلتنگیهام جمع شد و از چشمام  فرو ریخت
من گریه کردم فقط گریه کردم از ته دلم زار زادم
اقوامش داد میزدن که فقط شونزده سالش بود آخه چرا
آدما حلواشو میخوردن براش فاتحه میفرستادن
همه مشکی پوشیده بودن عزادار بودن ولی آخه چرا؟مگه تمام اینا خواب نبود؟مگه تمامش یه شوخی مسخره نبود؟این مراسم واقعا ترحیم عزیز ترین دوست من بود؟
این چه کابوسیه که من توش گیر کردم
مگه آدم تو بیداری کابوس میبینه؟
ماندانا بیدار شو ببین این همون تابستونیه که میخواستی بیای ایران
کلی برنامه داشتی پس چی شد؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۷
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۵)

۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۴ زِدْ عِِـچْ آرْ …
مبارکه*-*
هیچی برای گفتن ندارم جز اینکه به خاطر صبوریت و قوی بودنت بهت افتخار میکنم فاطین:)
پاسخ:
مرسی^^
صبور و قوی؟
احتمالن منو با یه فاطین دیگه اشتباه گرفتی:/
مبارکه . حرفی ندارم :)
موفق باشی
پاسخ:
توعم موفق باشی:)
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۴۶ زِدْ عِِـچْ آرْ …
:|
پاسخ:
|:
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۲ امیررضا ڪرمے
تبریک میگم :)

موفق باشی :)
پاسخ:
ممنون
حالا بر طبل شادانه بکوب 
پیروز و مردانه بکوب 
برخیز و پرچم را ببر 
بقیشو نمیدونم D: 
در هر صورت که آقا تبریییییییییییک بر قزی خودمان D: 
ایشالا ده سالگیشو باهم جشن بگیریم ^______^ 
خب حالا آقایون خانوما همه بریزین وسط هووووووووو هوووووو گیلی گلیلیلیلی گیلیلیلیبیلی 


راستی چیزه، این اون وبیه ککه باهم زدیم یا اون یکی دیه بود یا چی؟ '_' 
پاسخ:
اون وبی که باهم زدیمو که دو روز بعدش حذف کردم
این تولد وبی که خودم زوم و همین وبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی