(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

گوشه ای از گزینه های روی میز

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳ ب.ظ

از نزدیک ترین برنامه هایی که برای شروع تعطیلات دارم میتونم اشاره کنم به

طراحی طراحی تا مرگ:/

پازل چند هزار تیکه

خفه کردن خودم تو خیاطی

بخش و پلا شدن در مناطق قشنگ این شهر مثل بازار تجریش و خیابون ولیعصر و پارکینگ پروانه و....

و رکن اساسی این برنامه "خواب"

فقط دو روز مونده

صبح چهارشنبه ساعت نه و رب به بعد من آدم رهایی هستم که از دست تمام اون آدما و بچه های اعصاب خورد کن خلاص شدم

اگه زنده باشم تا صبح چهارشنبه راهی  نیست


بعدا نویس:مرگ قباد قطعا مسخره ترین اتفاقی بود که میتونست بیوفته در عجبم چطوری این تیر میخوره میمیره فرهاد تیر بخوره چاقو بخوره دارش بزنن افعی نیشش بزنه هیچیش نمیشه؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۱
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی