(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

به همین زودی چهل روز شد

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ق.ظ
سی و نه شب بود که قبل خواب از خدا خواهش میکردم بیاد تو خوابم
دیشب بی هوا خوابم برد یادم رفت خواهش کنم
ولی اومد تو خوابم بغلش کردم تا میتونستم و وقت بود بغلش کردم یادم نمیاد حرفی بینمون رد و بدل شده باشه ولی همینقدر که دیدمش همینقدر که بغلش کردم و برای من کلی کافیه
راستی امروز چهلمشه اگه میشه یه فاتحه براش بفرستید:)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۰
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۱)

سلام
واقعا چهل روز شد؟؟؟😰😰😰
خدا رحمت شون کنه
پاسخ:
در کمال ناباوری شد
ممنون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی