(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

یعنی من اینطوری بهش نگا میکنم:دی)

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۱۷ ب.ظ

غذا خوردن جلوی روزه دار درست نیست

اما اینکه روزه دار بگه جلوی من چیزی نخورید هوس میکنم هم درست نیست

یعنی به نظرم آدم اگه واقعا به روزه معتقد باشه و هدفش واقعا عمل دستور خدا باشه اینطوری مردم آزاری نمیکنه

من ازین ور نگا میکنم که خب در طول سال بیشتر از هزارتا درخواست داریم از خدا حالا خدا یه ماه از ما یه چیزی خواسته که اونم واقعا به نفع خودمونه انجامش بعد در برابر این حجم بخشندگی خدا آیا درست است تو اون یکماه پیوسته در حال غر زدن که گشنمه و تشنمه و فلان باشیم؟

روزه داری فقط یه عمل دینی نیست یه جور عشق و علاقست به نظرم و کسی که به این کار ایمان داره واقعا هوس شکم براش چیزی نیست که بخاد بقیه رو برای جلوگیری ازش آزار بده:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۹
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۴)

نگاهت قشنگه :)
پاسخ:
♡)
کوتاه شده و خلاصه شده پست من :)
پاسخ:
تا اونجایی که من یادم میاد راجب خاطراتون بودا:/
مثل این میمونه که کسی که واقعا به حجاب اعتقاد داره کار نداره بقیه حجاب دارن یا نه و پسری که چشماش پاکه کار نداره که دختر جلوش چی پوشیده و موهاش بیرونه یا نه و لباسش چقده! اینکه گشت ارشاد داریم که به حجاب یا روزه مردم که کاملا شخصیه گیر میده نشون دهنده عقل کم مسئولینه! نشون دهنده ظاهری بودن اسلام تو کشور!!! 
پاسخ:
تو کی اینقدر بزرگ شدی؟
بابا من قیافه‌م گول زنکه وگرنه اینقده عاقل و بزرگم D: 
پاسخ:
اشاره میشود دو بار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی