(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

عجایب من:دی)

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۶ ب.ظ

خب ازونجایی که مقدمه چینی بلد نیستم پس میگم:/

1_من از عشاق دو آتیشه ی سیر ترشی،ترشی لبو و ترشی آلبالو هستم و اینارو خالی خالی میخورم یعنی مثلن میخوام تلویزیون ببینم میرم یه کاسه ترشی میکشم همینطوری میخورم و میبینم:/


2_بعضی روزا از خواب پا میشم احساس میکنم باید با داداشم دعوا کنم و بدون هیچ دلیلی میرم باهاش دعوا میکنم


3_در تمامی مکان های عمومی و خصوصی و در جمع خودم،فامیل و دوستان من مودب ترین آدم دنیام یعنی یه حرف بد از دهنم بیرون نمیاد ولی به محض اینکه پامو میزارم داخل مدرسه به یه آدم غیر قابل پخش تبدیل میشم:|


4_  من پر رو ترین خجالتی دنیام یعنی نمیدونم اینو چجوری براتون توضیح بدم 

مثلن اینکه کلن خیلی راحتم ولی در عین حال خیلی خجالت میکشم . آآ فک کنم نمیتونم منظورمو درست برسونم


5_وقتی سوار تاکسی خالی میشم دعا میکنم تا رسیدنم به مقصد هیچ مسافر دیگه ای سوار نشه


6_وقتی مدرسه تعطیل میشه و هیچکس نمیاد دنبالم به خودم میگم'خب وقتی نمیتونید مسئولیت قبول کنید چرا بچه دار میشید؟'بعدم خودم به حرف چرندی که گفتم میخندم و دو قدم راه خونه تا مدرسه رو تاکسی میگیرم:|


7_خیلی سریع آشپزی میکنم مثلن یه خورشتی که پختنش با برنج 3 ساعت طول میکشه من 40 دقیقه ای می پزم و این همیشه برا خانواده سواله چطوری اینقدر سریع؟درواقع برا خودمم سواله


همین دیگه ممنون ازین چالش ^^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۲
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۶)

مورد ۵ رو که حسابی به هم شبیه هستیم! . خیلی خیلی خیلی!
مرسی که شرکت کردی . اسمتو میزنم تو لیست عزیز
پاسخ:
چقد خوب که فهمیدم تنها نیستم
ممنون
۱۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۴۱ زِدْ عِِـچْ آرْ …
فقط ۲
😂😂😂
پاسخ:
احتمالن تو زدن کمپین نه به خشونت علیه فرزند اول مصمم ترت کرد😅
عجب هاا
پاسخ:
آره خلاصه
۱۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۸:۰۶ زِدْ عِِـچْ آرْ …
دقیقا😂
پاسخ:
خب ببین فرزند اولا چیکار میکنن که فرزند دوما سر صبی بهشون الهام میشه برن دعوا😅
۱۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۲۸ زِدْ عِِـچْ آرْ …
همون گیفه

یادش بخیر ..

نمی‌دونم هنوز هم اینجا سر می‌زنی یا نه ؟

ولی مرسی که هنوز وبلاگت نفس می‌کشه و هستی .. باز هم بنویس..

حس خوبی گرفتم . مرسی..

بیشتر وبلاگ‌هایی که توی این چالش شرکت کردند دیگه نیستند :)

پاسخ:
سلام 
حقیقتا فک کنم بعد یک سال و خرده ای زد به سرم که بیام وبلاگم رو ببینم و ببینم چی به چیه 
همینکه باز کردم و دیدم نظر جدید دارم هوش از سرم پرید 
باورم نمیشد که هنوز کسی تو وبم وجود داشته باشه 
هر چند تاریخ پیام میگه که یه سه ماهی گذشته 😅
چقدر همه چیز از اون موقع ها تغییر کرده 
به هر حال نمیدونم الان چک خواهی کرد و این پیام رو خواهی دید یا چی ولی من یه کانال توی تلگرام دارم و چند ماهیه اونجا مینویسم 
آیدیش اینه : asemanass 
اگه دوست داشتی سر بزن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی