(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

اجلاس سران

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ب.ظ

- میشه حالا که شما دارید میرید سوییچ ماشینم ببرید

+برا چی ببریم ما که ماشینو نمیخوایم؟

- آخه امیر ماشینو ورمیداره بعد من میمونم 

*بابا میدونی چیه داتی 'دیگی که واسه من نجوشه میخوام سر سگ توش بجوشه'رو داره زندگی میکنه

-نخیرم مگه تو اصلن دانشگاه نداری

+نه فردا دانشگاهشون تعطیله

*آره خانوم معلممون گفته نیاید

-بخاطر اینگه امتحان ارشده فردا

*امتحان ارشد؟بابا ااااااااا

+ولی نگا تروخدا این امیر که باید التماسش میکردی بره گواهینامه بگیره الان حق نداره پشت ماشین بشینه هاا

- حالا نه که این خودشم خیلی رانندگی دوست داره من بهش گفتم امروز بیاد دنبالت با ماشین ولی نیومد

+عه چرا

-گفتش از صب استراحت کردم خستم -__-


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۶
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی