(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

مزرعه پروبیوتیک:دی)

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۹ ب.ظ
هفته ی سختی بود اینقدر سخت که خیلی خیلی سخت
هفته های ما از شنبه با یه از هم گسستگی ریز شروع میشه یکشنبه بیشتر میشه و در نهایت دوشنبه و سه شنبه که کارگاهه یک سیر صعودی میکنه که خط نمودارش از جو زمینم خارج میشه همینقدر وحشتناک:/
والدینمون فردا میرن مسافرت و خونه خالیه ^^
البته خب ما ازون بچه هاش نیستیم و نهایتن در نبود بزرگواران لوبیا پلو سق میزنیم با تیتاپ البته حقیقتا نمیدونم لوبیا پلو شامل موارد سق زدنی هست یا نه:(
ازونجایی که من کلن در حال رسیدن به خودکفایی ام بعد از مورد بستنی پروژه ماست گیاهی رو شروع کردم الانم آشپزخونمون تبدیل شده به پرورشگاه باکتری پروبیوتیک*-*
فک کنم شصت درصد بدن من به جای اب از هندونه تشکیل شده اینقدر که خوبه این لعنتی
اردیبهشت هیچوقت برا من یه ماه نبوده همیشه مجموعه ای بوده ار چوب خطایی که نشون میداد چقدر تا تابستون قشنگ فاصله داریم
نمیدونم شلوار شاهکارمو یادتونه یا نه الان برا اون شلواره یه کت رو کلنگ زدم (البته زوری) که خب هر موقع تموم شد براتون ازین فجایع انسانی رو نمیایی میکنم:دی)
دوشنبه معلم طراحیمون سوژه رو انداخت وسط بعدم با کلی ناراحتی اظهار کرد باید بره اداره خداشاهده وقتی درو پشت سرش بست یه طوری قر دادیم که قر دادن های قبل از اون سوءتفاهم بود چقدرم فک میکرد الان داره میره ما ناراحتیم که خب ازون هاها ها هاها خبیثانه ها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۵
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی