(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

درباره ی 'اون'

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۴۴ ب.ظ

من واقعا فکر میکنم 'اون'افسردست در اینکه همه ی ما کم و زیاد حال بد داریم شکی نیست ولی اینکه یکی هر روز هر روز و هر روز دپ باشه و این غمشو به بقیه بروز بده کار درستی است عایا؟

و جالب کار اینه واقعا غم و درد بزرگی نیست ناله ی بیخوده

هر روز وقتی میبینمش وقتی میرم تو گروه خود واقعیش ناله میکنه خود مجازیش همش وویس ناله ناله ناله

و به این فک کنید چقدر این کارش حال همه رو خراب میکنه اونم در صورتی که هدفش اینه فقط بقیه بدونن این حالش بده و نمیزاره ذره ای باهاش حرف بزنن شاید یکم بهتر شه

اون واقعا افسردست امروز وویس فرستاد برای زندگیم متاسفم که اینقدر چرته

بهش گفتم'خب شاید ایرادت اینجاست که نشستی و این چرتی و نگا میکنی و هیچ تلاشی در راستای بهتر کردنش نمیکنی

عاقا حرف بدی زدم؟

شما بودید بهتون برمیخورد؟

به خدا من فقط از سر دوستی اینو گفتم و اینکه قصد بد یا کنایه ای ای نداشتم

خلاصه بهش برخورد و رابطم احتمالن با اون تموم شد به همین چرتی:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۸
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۱)

اصلا و ابدا حرف چرتى نبود اما خب میزان جنبه ى انسان ها با هم متفاوت شاید یه چیزى که برا تو عادیه بارا اون ته ته پست شدن باشه یا چیزى که برا تو ته ته پست شدنه برا اون عادى باشه 
ادما حق دارن دپ باشن یا افسرده اما اینکه به دیگران منتقل کنن قکر کنم اصلا درست نیست 
پاسخ:
اینکه حق دارن دپ باشن و افسرده کاملن درست
اینکه حق دارن دپیشونو با یکی در میون بزارنم به نظرم درسته ولی در شرایطی که قادر باشن حرفای اون طرفم بشنون
اینکه آدم یه چیزی رو به اشتراک بزاره یعنی داره اجازه میده بقیه راجبش صحبت کنن نظر بدن یا هرچی
و خیلی مسخرست بیای بگی من حالم بده ولی به شما ربطی نداره
این آدم نه تنها خودش خوب نمیشه بلکه بابا نق نقاش و ناله هاش حال بقیه رم خراب میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی