(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

آره خلاصه

شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۴۹ ب.ظ

اولن که خب ما از سال جدید خبر نداریم ولی پایان 96 رو بهتون تبریک میگم

و اینکه تو سال 97 به هر هدفی که صلاحتونه برسید^^

این 8 روزی که خونه ی مامان بزرگ بودیم به مرز ترکیدگی رسیدیم قشنگ

مامانم برام سوغاتی خورد کن دستی خریده عرررر^^

میدونید چرا چون خورد کن خونمون خیلی بزرگه و مقدار موادی که فقط اندازه ی من باشه رو تحویل نمیگیره:/

حس خوبیه تا حالا خورد کن شخصی نداشتم😂

یک ماه و اندیست که لب به گوشت نزدم و راستشو بگم قشنگ دارم تاثیرشو رو پوست و وزن و روحیه و همه چی میبینم

من یه هفته نیت میکنم لاک بزنم بعد یه هفته که میزنم یه هفته دیگه نیت میکنم پاک کنم:|

از اول سال ارباب حلقه ها رو شروع کردم سه تا قسمته هر کدوم 4 ساعت قشنگ پوکیده میشی بعدش تازه هابیت ها شروع میشه

همین دیگه

در آخر هم با بیتی از خانوم حمیرا به پایان میرسانم که 'نسوزون دل دیونمو حیفه به آتیش نکشون خونمو حیفه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۴
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۱)

از دستتت :) 
دختر بلا😎

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی