(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

دزد بشم یا کار داره هنوز؟

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۷ ب.ظ

یعنی تو این گرما سگو بزنی نمیره بیرون ولی من رفتم:|

بعد قاعدتا کلید باید به جا کلیدیم باشه دیگه تا درو بستم اومدم قفلش کنم دیدم زارت کی کلید منو از جا کلیدی ورداشته😑

زنگ زدم خانواده هم تا 6 ساعت بعد نمیومدن خونه:(

ولی ناامید نشدم  کارتی که در جیب داشتم رو ورداشتم به بدبختی انداختم لای در در این بین سرایدار هی میگفت بزا برم پیچ گوشتی بیارم ولی من ممانعت  کردم و سرنجام زبانه در رو پیدا کردم اونو فشار دادم و در باز شد😂

سپس صدای دست و جیغ حضار بلند شد

پ.ن:خوبه هر روز یه استعداد جدید دارم کشف میکنم تو خودم😂

البته این حرفا گفتن نداره ولی ما یه عمره چون حال نداریم نگهبان و صدا کنیم با انگشت در سالن اجتماعات و باز میکنیم😐😂

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۷
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۴)

۱۷ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۵۱ امیررضا کرمی(کامیار)
تو این گرما؟
والا هنوز زمستونه فک کنم

:|
پاسخ:
باد خنک هست ولی آفتاب وحشتناکه
والا روسیه ام زندگی نمیکنیم که زمستونش زمستون باشه:/
خب الان ملت یاد گرفتن چکار کنن راحت در هایی که قفل نیست باز بشه :|
پاسخ:
یعنی وبلاگ مفید تر از وبلاگ من دیده بودید؟
نه والا اصلا :))
:))!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی