(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

خلاصه که میگذره

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۲۵ ب.ظ

مثلن فک کنید تو روز سه تا امتحان داشتید،یکی پس از دیگری قهوه ای کردید دبیراتون از صب پارتون کردن و حالا زنگ آخره و از قضا شیمی دارید واقعا دلتون میاد این تایم زیبای رو هوایی رو نخوابید؟اصلن زنگ شیمی عه و خوابش.

...

معلمه گفت من نمره کامل برات نمیزارم چون با نیش باز داری درس توضیح میدی بچه ها هم قیام کردن(قیام فاطینیون)که نه کنفرانسش شاد بود ما خوشمون اومد گفت اگه راست میگید چی گفت ؟هرچی گفتمو عین بلبل جواب دادن قشنگ قیافه ی معلمه دیدنی بود قشنگ سپس گفت با این حساب برات کامل میزارم:)

نمیدونم چرا فک میکنه عیبه آدم نیشش تا بناگوشش باز باشه و درس بگه خوبه درجا تاثیرشم دیدا

...

ازونجایی که مدرسه ی ما خیلی گشاد سالار هست شلوارم الان رسما شده شلوار مهران مدیری منتها صورتیش-__-

...

برا تولدش سورپرایزش کردیم و انگشتامونو تا آرنج کردیم تو کیک و کلن خیلی گذشت و گند زدیم به اون کافه هه و کلن از نگاه صاحباش داشت آتیش میبارید:/

تازه وسط تولد رفتم بیرون براش ملاقه خریدم به عنوان سورپرایز دیگه از من رفیق خفن تر آخه؟

دو تا از بادکنک هلیومی هاشم به نفع خودم مصادره کردم^^


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۷
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۲)

😂😂اورین ملاقه خوبه:)))
پاسخ:
آره دیگه چیکار کنم من همیشه متفاوتم😂
دنیای کامپیوتر:
(خوبه هم کلاسی هاتون هواتون رو داشتند.
من که میرم برای اینها(هم کلاسی های خودم) به جای معلم فناوری کنفرانس درباره آشنایی با کامپیوتر و کار با بعضی نرم افزار های آن را میدم ،بعضی هاشون زیر لب فحش میدند به بهم !!!خیلی حسودن!
موظب باشید با دوستون بد رفتار نکنید شاید که با ملاقه ای براش خریدن زد تو ســـرتون.
موفق باشید.)
پاسخ:
اونا همکلاسی نیستن ،لشگر عمر و عاص ان
والا خودکرده را تدبیر نی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی