(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

مفهموم ترند در وطنم پاره ی تنم:|

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۳ ق.ظ

+ما در تمام حوضه ها یک چیزی داریم تحت عنوان"ترند"خا تا اینجا مشکلی نی ولی قضیه تو حوضه ی پوشاک وقتی بدختمون میکنه که هموطنان غیورمان از ترند جدید خبر دار میشوند و آنجاست که دهن ما را جر و وا جر میکنند:(

مثلن همین امسال یک چیزی به اسم مروارید مد شد والا به مقدار لازمش زیبا هم بود اما به مقدار لازمش، منتها ماها کلن دستمان به کم نمیرود و کلن استعداد خاصی داری در 'عنمالی'کردن مد ها  لذا دیگر هیچ چیز با شباهت به لباس که چه عرض کنم حتی به پارچه هم از حمله ی مروارید ها در امان نبود به غیر از دستمال کاغذی در واقع اون هم امکانش نبود مثلن دستمال توالت مرواریدی را تصور کنید:|بگذریم

یکبار گفتم من کلن با مانتو رابطه ی خوبی ندارم علی ماشاالله مانتو های امسال هم شاهکار خلقتن نه تنها از بالا تا پایینشون مروارید مرواریده بلکه ما خودمون پولک هم وارد عرصه کردیم و کاملن معلومه مانتو هایی که مرواریدی نیست پولکیه:|

لذا کلن فک کنم امسال را میخوام پیرهن دامن بپوشم زیرا من اگر سر به خفت دهم تن به مروارید و پولک نمیدهم:/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۴
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی