(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

یه کاری کردم پشت دستشو داغ کنه 😂

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۶ ب.ظ

زنگ زدم هاجر تروخدا بیااا که من سر زیپ موندم 

اومد خونمون دیدیم اونم سر زیپ مونده

در نتیجه جفتمون موندیم تا مامانم بیاد زیپو بهمون بگه

بعدشم موند دیگه دوختیم و شام خوردیم و خندیدیم تا ساعت 11 شب شد رفت

شب بعدی برای اولین بار با داداشم تنها رفتیم خرید

هی تو رگالای ال سی پیرهن و هودیای رنگارنگ نشونم میداد هی حسرت میخوردم

گفت خب چرا نمیخری

گفتم خو لازمه توضیح بدم ما تو مملکتی به اسم ایران زندگی میکنیم و باید جای این لباسای خوشگلو رنگارنگ با دامن و شلوار ،مانتو های دست و پاگیر زشت بپوشیم؟

گفت خو تو مهمونی بپوش

گفتم واقعا علاقه ای ندارم این همه پول واسه لباس خرج کنم و جایی بپوشم که دوست ندارم

گفت تو خونه بپوش

گفتم لباسام قشنگ مثل پوست موی منن منم ترجیح میوم تو خونه یه چی بپوشم که نخوام نگران لک شدن یا خراب شدن یا هرچی شدنش باشم

نگا کرد گفت برو بابا اسکلم کردی

اون بالغ بر 6 تا پیرهن خرید من فقط یه پیرهن خریدم اونم تصمیم گرفتم تو کمد آکبند شده نگهش داریم تا اگه قسمت شد تابستون رفتیم مسافرت بپوشم:دی)

بعد رفتیم کفش بگیریم منکه کلن گفتم من نمی خوام

اون طفلی ام دست رو هر چی میزاشت میگفتم رنگش بده فلانه اینجاش بد دوخته شده اینجاش پارو یوقور نشون میده این کلن به تو نمیاد

یعنی یه نگاه پر از تاسف کرد و فرمود:درسته باید به جزئیات دقت کنی ولی قرار نی دهن مارو سرویس کنی:|

بعد من اینقدررر پارچه های کبریتی رو دوست دارم

یه پیرهن کبریتی سبز مردونه بود خودمو کشتم بره امتحانش کنه به بهانه بقیه جاهارو ببینیم پیچوند بعدشم که برگشتیم گفت آخیش پیرهنرو خریدن رفتم  یه  مغازه رو زیر پام گذاشتم یکی دیگه پیدا کردم  ازش ولی قبول نکرد

آخه چرااا؟؟؟😐😐😐

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۱
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۶)

۰۱ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۱۴ ·|انار کــ^-^ــ|·
اینجاست که رشته اتون جذاب میشه ها:)


وای خیلی خوبه سر زیپ موندم تو چی منم تو زیپ گیرم😂💙

اینم یه تفاهم دیگه 
منم هیچ وقت خودمو نمیتونم قانع کنم که لباسیو که عاشقشم تو خونه بپوشم داغون شه-_-
پاسخ:
زیپ اصلن از جذاب ترین مباحث دوخته اینقدری که میخوام از الان تا همیشه کش رو جایگزین کنم😂
بزرگوار در وسط کار دوخته میشه ولی خوب غول مرحله آخره به نظرم

حالا قضیه ی تو خونه پوشیدنش یه طرف اصلن روایته لباس تو خونه باید از گشاد ترین و گل باقالی ترین لباس های بازار باشه تا آدم توش احساس راحتی و آرامش کنه😂
اینقدری که منوتو تفاهم داریم دو تا نصفه ی گلابی از وسط نصف شده ندارن^^
۰۱ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۳۰ ·|انار کــ^-^ــ|·
مثلا شلوار ادری میدوزی واسه یه نفر پایینش خوش دوخت و با خط اتو بالاش مث شلوار کردی😂😂

تاحالا چندبار شده من تو خونه ی لباسایی پوشیده بودم و یه چندنفر سرزده اومدن و من مث آمازونیا میدویدم تو خونه که اینا نیان منو با اینلباسا ببین😂
تا حالا شلوارک بنفشو با پیرهن آستین بلند گشاد قرمز که روش خرسه پوشیدی آبروت بره؟😂
یا تاپ زرد و با ساپورت گل گلی؟😂😂😂
نصفه ی گم شده ی منی^_^
فقد یه سوال
چرا گلابی؟😂😂
پاسخ:
مطمئنن این شلواری که دستمه اولین و آخرین شلواریه که میدوزم
آخه چه کاریه تو مغازه در طرح ها و رنگهای مختلف بدون دنگ و فنگ و خراب کاری هست قشنگ هلو بپر تو گلو
من پیرهن مردونه ی بابامو که چهارخونه آبی خاکستریه یا آستین بلند صورتی زیرش و شلوار کردیه سرمه ای خال دار و پاپوش عروسکی خز پوشیدم جلو مهمون منو از چی میترسونی 😂
به اعتقاد من آدم حق داره تو خونه ی خودش هر چرندی جلو مهمون بپوشه ولی خب اگه یه روز رفتیم خونهی همون مهمون قضیه عوض میشه و ما شیک و پیک میشیم خو؟
حقیقت اینه منم اول میدوییدم ولی الان دیگه یاد گرفتم اونا وارد قلمروی من شدن پس من نیاز به تغیر ندارم😂
حالا زرشک خوبه مثلن؟
۰۱ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۴۴ ·|انار کــ^-^ــ|·
الان یه سوال دیگه😂
تو که انقد به مغازه ها ارادت داری چرا رفتی طراحی دوخت😂
ولی با توجه به استعدادات نه تنها افکرات راجب طراحی دوخت عوض نمیشه بلکه با اراده ی قوی همه ی اونایی که تواین رشته انو بی انگیزه کنی معلومه قشنگ😂💙

گفتی پاپوش...
عمم منو با پاپوش پولیشی صورتی دستگیر کرد گف تو چرا بزرگ نمیشی😂😂😂

این ایده ات خیلی خوب بود اونا وارد قلمروما میشن😂
هرچی فک میکنم میبینم نمیتونم جلوی پسرعموم با شلوار گل گلی بنفش و صورتی بشینم ازش سوالات تخصصی کامپیوتر بپرسم
😂
نه گلابی بهتر بود زرشکو نمیشه نصف کرد
پاسخ:
ببین فرزندم طراحی دوخت رشته ی خیلی جذابیه و مطمئنن اگه بهش علاقه نداشتم یک ثانیه تحملش نمیکردم
و خب هیچ ربطی ام نداره اصولن من دوست دارم خیاطی بلد باشم چون بعضی وقتی دنبال یه چیزایی هستی که تو بیرون پیدا نمیشه و قسمت جذاب ترش اینه که لباسایی که خودت طراحی میکنی رو میدوزی
طراحی دوخت فقط نصفش خیاطیه نصف دیگه طراحی لباسه
و اینکه ولی من جلو پسر خاله ی سی و چند سالم روم میشه بپوشم چون خونه ی خووووووودددددددمممممهههه
من نمی خوام کسیو ازین رشته زده کنم ولی دارم حقیقت رو مینویسم اگه کسی بدش اومد یعنی کلن آدم این کار نیست مگرنه من تک تک بدبختیای این راهو دوست دارم
زاغارت
پاسخ:
اینقدر رک باید میگفتید داغونم؟
۰۲ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۲۶ ·|انار کــ^-^ــ|·
چقد قشنگ که یه رشته رو با همه سختیاش و همه ی نکته های مثبت و منفی دوس داری^_^
ذوق کردم واست ^_^
موفق باشی💙
پاسخ:
مرسی عزیزم^^
من نگفتم داغونی

تو از دید عالی بودن بهش نگاه کن

پاسخ:
من با اینکه نفهمیدم ولی باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی