(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

بیاین نظراتونو بریزید رو دایره:)

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۳۶ ب.ظ

چند وقت پیش گفتم که گیاهخوار شدم خب

ما داریم میریم اردبیل و خب فامیل هنوز خبر ندارن البته خیلی ریز به خالم گفتم ولی میدونید چیه اونا همش کبابو غذاهای گوشتی میخورن(من مشکل ندارم بخورن)و خب از یه طرف هم زحمت هم هزینه ی اضافی میشه برا من غذای جدا درست کنن حالا من چیکار کنم؟

البته این خالم مشکلی با این تصمیم نداره ها ولی میدونم یه سری از فامیل موقع فهمیدن حمایتم میکنن یه سری میخوان نصیحتم کنن که کار درستی نیست و با هیچکدوم از دلایل من قانع نشدن-__-.

خدایا رحم کن

پ.ن:به نظرتون زشت نیست مواد غذایی مخصوص خودمو ببرم و اونجا ام مثل اینجا غذای خودمو خودم بپزم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۷
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۱)

دنیای کامپیوتر:
( خیلی هم عالی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی