(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

باب سوم^^

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ب.ظ

دارم به مامانم توضیح میدم لوبیا رو چطوری باید بپزه

+ببین مامان باید پخته ی نپخته شه

با نگاهی سرشار از نا امیدی در چشمان فرزندش زل میزند و فکر میکند کجا برایش کم گذشته که این بچه اینقدر کودن شده

_منظورت نیم پزه؟

.....

آها دیدین تعطیل شدیم^^

بعد 4 یا پنج سال تهران باز از برف تعطیل شد و این خوشحال طوری ترین تعطیلی امساله

به شدتم خوشحال ترینه

یکشنبه قشنگ روز مرگ درسای تئوری ماست

جغرافی،ریاضی،الزامات،شیمی

معلماشونم یکی از یکی غیر قابل تحمل تر

خدایا مرسی واقعا^^♡

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۷
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۶)

خخخ
عجب آشپزی: ( پخته ی نپخته، دیگه چه صیغه ای خخخ )
خدابه مادرت صبر بده
و خداروشکر برای برف واقعا
(من خودم عاشق برف م)
پاسخ:
حالا اینجوری ام نگید من تو آشپزی خیلی حرفا برا گفتن دارم😎
:) وای چقدر خوشمزس این تعطیلی پس از برف
پاسخ:
بهترین تعطیلی یهویی عه واقعا^^
هیییی من که هنوز برف ندیدم
پاسخ:
:/
۰۸ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۴۷ امیررضا کامیار
تعطیلی

زیبا و زیباتر
پاسخ:
شاید هم زیبا ترین
۱۱ بهمن ۹۶ ، ۱۷:۴۲ امیررضا کامیار
خخخخ
;-)
پاسخ:
فک میکردم نسل"خخخخ"گویان منقرض شده مرسی که از ناگاهی نجاتم دادی:/
اره کاملا مشخصه خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی