(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

تا حالا شده از سر جلسه که پاشدین بگید خب خوب دادم بالا نوزده میشم بعد برگه که میاد شدین زیر نوزده و حتی هیجده:|

دقیقا همین اتفاق امروز 3 بار برا من تکرار شد و در اوج مزخرفی حتی برگه هامونم نمیدن نگا کنیم آخه وات د...؟) 

حتی بعضی از معلما نمره هارم نمیگن یعنی رسما برنامه ی بهم ریختن اعصاب راه انداختن

به هر حال منکه سال دیگه تو این مدرسه ی کذایی دیونه خونه نیستم

آخه لعنتی نشون بده اون برگه رو من ببینم چجوری صحیح کردی که اون فضاحت بار اومده

خب احتمالن این ترم بدترین کارنامه ی ترم عمرمو دارم

البته من به عقیده ی خودم خوب دادما ولی با وضع صحیح کردن اینا..-__-

و خب میخوام بی تفاوت ترین واکنش رو نشون بدم قشنگ چون خیلی خیلی اعصابم خورده معلم نه درس میده نه برگه میده نه نمره میگه آخه یعنی چی

قشنگ برای روز کارنامه آمادم هرکی میخواد هر واکنش وحشتناکی نشون بده بده دیگه اصلن برام مهم نی اصلن

پ.ن:خیلی سوسکی اشاره شورد چند روز دیگه تولدشه^^

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۱
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی