(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

یکم از خفنیت اینو داشته باشم حله

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ق.ظ

یه دختره رو پیدا کردم 25 یا 26 سالشه

مستقل زندگی میکنه

و خب عاشق شهرستانیه که توش ساکنه(ازین نظر میگم بعضیا تهرانی نبودن رو بی کلاسی میدونن)

و خب اینقدر تبلیغ شهرش"رشت"رو کرده که هوس کردم برم رشت زندگی کنم^^

با زحمت خودش مغازه زده و طراحی لباس انجام میده

ازیناست که با یه کوله مسافرت میره و خب میدونید این خیلی جذابه

و اینکه شدیدا فکر میکنه برای آرایش کردن جوونه و بیزاره ازین کار

خلاصه که آرزو داریم در آینده اینقدر موجود خفنی بشویم^^

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۸
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۵)

چقدر موفق :)  و خوب طراحی لباس😍
پاسخ:
^^
ژاله رو میگی؟ ^_^
پاسخ:
عه میشناسیش؟^^
اره تازه اشنا شدم باهاش! خیلی باحاله ^____^
پاسخ:
آره خیلی خیلی
تازه الان فهمیدم بعد چند سال آرزو داشتن و پول جمع کردن و اینا 6روز دیگه کافه ی خودشو افتتاح میکنه^^
واااااای لعنتی ^_^ منم یه یه ربع پیش پستشو دیدم ^____^ 
پاسخ:
بیا عین اون شیم آنه:)
ما همین الانشم هستیم فقط نیما نداریم 😂😐 
حالا اینکه شوخی بود ولی به نظرم بیا مثه خودمون باشیم :) ولی خا سفر و اینا رو شدت هستم ^_____^
پاسخ:
نیما ام جور میکنم واسط خاله😐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی