(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

مریضم؟)

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹ ق.ظ

وقتی فکر میکنم از یه روزی به بعد دیگه خانواده پیشم نیست

شاید چند سال تو یه اتاق 12 متری زندگی کنم

تو خیابونایی راه برم که برای آدمای توش خارجی محسوب میشم

تنها خرید کنم ،(البته اگه پولی داشته باشم)،تنها بخورم، تنها زندگی کنم

این چیزیه که من راجب مهاجرت فکر میکنم:(

ولی باز هم میخوام برم حالا اینکه آیا مریضم یا چی رو نمیدونم


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۱
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی