(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

سیزده دلیل برای اینکه و فلان^^

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۱۹ ق.ظ

و اینکه سیزده دلیل برای زندگی خب...

1_اولیش قطعا خانوادمه اینکه میبینم هر روز شادترن هر روز وضعیتشون بهتره هر سری با کمک مشکلات بزرگ و حل میکنن بدونه اینکه ناامید بشن یا نا شکری کنن و خب در صورتی به زندگی امید وارم که این حال خوبشون ادامه دار باشه

2_خب من رسما تو این سه ماه معنی پرکاری و وقت سر خاروندن نداشتن و فهمیدم و میدونم این تازه یه شروعه و راه طولانی و سخت تری در پیشه ولی تمام اینا رو تحمل میکنم تا در آینده موفق باشم

3_دیگه مگه میشه تو این لیست کنسرت ابی نباشه ولی میگم حالا که آزادیم بنویسیم یه کنسرت ادشیران هم اون لا ماها خواستاریم

4_مهاجرت کنم شاید برای همیشه 

5_تو دانشگاه یکی بخوره بهم جزوه هام بریزه رو زمین و بر خلاف تصور تا حد مرگ بزنمش (ببخشید که اینقدر روانی ام)

6_سفر هم که جزو جذاب ترین بخش زندگیه و حتما جهانگردی و جنوب ایران گردی در راس کل امور هست(یعنی میدونید من فکر میکنم جنوب ایران خیلی جای عجیب و غریب و قشنگیه از نقش حنا ها گرفته تا لباسای گل منگلی جنوبی^^)

7_احتمالن این و باید اول مینوشتم ولی اشکال نداره .به نام خدا لاغر شم 

8_وقتی لاغر شدم موهامو پسرونه کوتاه کنم و آبی شون کنم (یعنی هر سری رنگشون رفت یه رنگ فانتزی جدید )

9:حالا که فکر میکنم اینو باید اول مینوشتم شاید :مامان بزرگم♡خونش،اردبیل،خاله هام مخصوصا خاله ی مجردم که نصف عشق و حال های زندگیم با اون بوده دختر خاله ای که یه ماه از تابستون بخاطر من بیاد خونه ی مامان بزرگم تا صب چرت و پرت بگیم بخندیم و اینا

10:استقلال،یعنی خب من الان خودم خیلی استقلال دارم شاید خیلی بیشتر از بچه های هم سن و سالم و شاید بزرگتر ،تعریفم از استقلال اینه که خودم درامد داشته باشم(واقعا میترسم از این که یه عالمه سن داشته باشم ولی دستم تو جیب مامان بابام باشه)

11_افتتاح برند خودم♡

12_تو یه قرار بلاگی ببینمتون^^

13_مسخرست اگه بگم یه روزی کلن خودمو از مهمونیای مسخره ی فامیل پدریم جدا کنم(حتی اینقدر که با یکی از عمه هام در آینده قطع رابطه کنم)

همین دیگه تا درودی دیگر بدرود

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۵
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

3. کنسرت اد شیران رو هستم ^____^ 
4. برو یا ایتالیا یا فرانسه ^___^
5. کمک خواستی بوگو بیام 😂😂 
6.  بیا تابستون باهم بریم کیش و اینا D: 
7. به نام خدا تو میتونی :دی 
8. اووووووف موهاشو ^___^ تصورتم خفنه D: 
12. بذار یه بار که قرار مرار میذاریم همه رو میبینیم ^____^ وهاهاهاهاهای 

پاسخ:
به نام خدا همه ی موارد باشه😂
فقط اون مورد جنوب منظورم فقط کیش و جزیره های توریستی معروف نبود منظورم کلش بود بوشهر،بند عباس تا آخر^^
منم گفتم و اینا دیه :دی ^_^ 
اول کیش بعد جاهای دیه D:
پاسخ:
باش:(^^
بیا منم ببر بوشهر:))) عشقه این شهر! اصلا جنوب ایران محشره!
موی آبی پسرونه هم هستم!!!!! ( از شدت ذوق خود را به در و دیوار می کوباند!)
بنده از الان حس گناه دارم که مامان و بابام پول تو جیبی بهم میدن!(نامبره یازدهم است)
به نام خدا لاغر شم:)))))))3> 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی