(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

رسما عین آدم های هنری زندگی کردن را آغاز نمودیم^^

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۶ ب.ظ

یاهاهای

این هفته واقعا مزخرف ترین و پرکار ترین هفته ی کل سال تحصیلی بود

از اون هفته ها که قشششنگ سرویس شدیم

اما امروز بعد از چند ماه خراب بازی دراوردم دوباره و شادم

فک کنم دفعه ی آخر یه روزی تو تیر ماه بود و ده شب برگشتم خونه:(

البته من حتی خراب بازیامم از نوع چشم و گوش بستست

با هاجر رفتیم یه کافه ای نزدیک انقلاب

فک کن قشنگ شبیه هنریای واقعی بودیم قشنگ

بعد کلی آدم قشنگ پشنگ رنگی دیدیم

تازه تخته شاسی ام دستمون بود و این خودش خیلی کار و جذاب میکرد

بعد تو حیاط کافه نشستیم همینطور که طراحیارو انجام میدادیم زر میزدیم و هار هار میخندیدیم

بعد جدا از اینکه کلن خدمه ی اونجا خیلی جذاب بودن یه دختره پیش خدمت بود که یه سر و گردن از همه بالاتر بود در جذابیت ،موهای آبی بلند داشت اونم چه آبی ای رسما مردم براش♡_♡

هرچند که یکی از خط قرمزامو زیر پا گذاشتم ولی دوست ندارم بگم چیکار کردم ،_،

فقط 36 تومن پول یه هاچاکلت و یه چایی و یه کیک دادیم که درسته گرونه ولی به جا و مکان قشنگش می ارزید

بعد قرار بود ساعت هفت خونه باشیم ساعت شیش و نیم تو ایستگاه اتوبوس هی اتوبوسا میومدن رد میشدن هی پر بود یهو بعد سه تا اتوبوس تا خرخره پر یه اتوبوس کاملن خالی اومد

و ما کلی کیف کردیم

اتوبوسم دوتایی گذاشتیم رو سرمون

تهشم ساعت هفت نرسیدیم

ولی خب اهمیت نداشت داشت؟

بعد اومدم خونه انتظار داشتم حداقل یه چشم غره ی ریز بهم برن(هرچند که هیچ وقت نرفتن)

ولی در عند ناباوری خیلی ام خوشحال بودن که بعد مدتها رفتم بیرون(خبر ندارن چیکار کردم😂)

بعدم مامانم اومد خونه با پیتزا♡

دیگه روز از این قشنگ تر

...  

شاید به نظرتون چیز خاصی نباشه ولی یک

من تو 15 سالگی رفتم اون سر شهر و شب برگشتم(هرچند که شب برگشتن عادیه)

دو یه اتفاقی افتاد که خب چون یه سری آشنا اینجا رو میخونن دوست ندارم بگم:)

سه همین دیگه حالا من میگم خراب بازی ولی یه کلمه ی شوخی طوری عیه بین منو دوستام آن چنانم خبری نی

ولی سمت انقلاب چقدر آدمای جذابی داشت کاش کل شهر اینقدر رنگی بود^^

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۲
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی