(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

خب کارنامه هامونو دادن

واقعا همه چی خوب بود

یعنی از نظر خودم خوب بود

فک کن شیمی شدم 19 فکرررر کنن

البته همه چیز خوب بود به جز دانش فنی که شدم 9.75 و خو افتادم دیه

البته میدونید نه اینکه من آدم بیخیالی باشما ولی وقتی از 33 نفر 31 نفر میوفتن یعنی یه چیزی فراتر از نحوه ی درس خوندن ما میلنگه و اگه حدس شما معلمه باید بگم سخت درست گفتید:/

حالا کارنامه به دست میام خونه انتظار دارم چپ رو بابا بزنه راست رو مامان ولی در اتفاقی عجیب قدر چی هرسه تامون میخندیم به شاهکار افتخار آفرین خانواده:)

خب من آدم اهل آرایشی نیستم یعنی اصلن سنی ندارم که برای این کارا یعنی خودمم زیاد خوشم نمیاد ولی به پاس این افتخار آفرینی ها با خرید یه خط چشم و ریمل عابی  از خودمون قدر دانی میکنیم^^

پ.ن:به بابام میگم من واقعا تک آوردم میگه اشکال نداره جبران میکنی دیگه مهم هدفته که بهش میرسه.لاویو منطقت♡

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۰
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۱)

سلام.

با توجه به وبلاگ مفید و زیبای شما ، به صورت رسمی جهت فعالیت و همکاری در سایت دنیـس دعوت می شوید.

در این سایت شرایط ویژه و منحصر به فردی را برای کسب درآمد شما در نظر گرفته ایم.

منتظر حضور شما هستیم.

http://Dnis.ir

پاسخ:
شما کجا این مطالب چیز مفیدی میبینید؟)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی