(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

حال همه ی ما خوب است اما تو باور نکن:)

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۰۰ ب.ظ

حالم خوب نیست.عصبی ام

امتحان مهمی که خودمو براش به آب و آتیش زدم به طرز وحشتناکی قهوه ای کردم

مبحثی رو که یک روز تمام سرش وقت گذاشتم از خود معلم هم بهتر بلدش بودم نیومده بود چرا؟چون کامبیز دلش نخواسته بود بده

یعنی خب تو مدرسه شاد بودیما چون کل هوم اجمعین ریدمان کرده بودیم هممونم مطمئنیم چهار و نیم نمره از یه سوال خاص بدون شک نمیگیریم چونکه وقتی داشتن اون کتاب رو تالیف میکردن نمیفهمیدن که ما آدمیم نه رباتی که بتونه شیشصد نوع پارچه با اسم اینگلیسی و خصوصیاتشون رو حفظ کنه که از حق نگذریم واقعا شیشصد تا بود

اما کاش فقط همون چهار و نیم نمره بود

فقط داریم دعا میکنیم پاس شیم فقططططط

من کی اینقدر بدبخت شدم که دعا کنم نمرم دوازده شه؟

یعنی قهوه ای های قبل از این سوء تفاهم بود

فقط دلم میخواد کلمو بکنم زیر آب زار بزنم چرا شو خودمم نمی دونم:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۴
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

چی بود رشته تون؟
پاسخ:
طراحی و دوخت
اصلا فصل پاییز فصل ریدن در امتحانات راحت باش 
پاسخ:
صحیح:)
دعا میکنم پاس بشوی 🙏
پاسخ:
هرچند که اون برگه رفته و دعا فایده نداره 
ولی دعا کن معلمم قاطی کنه چنتا غلطمو درست بگیره:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی