(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

ننه بزرگ جنیفر،کامبیز،کیا اسپورتینگ

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ب.ظ

معلم های مدرسه ی جدید ،کادرش ،تقریبا همشون به جز مدیر و سرایدار حالمو بهم میزنن البته نه فقط حال منو حال هممونو:)

ننه بزرگ جنیفر از عمد امروز امتحان میان ترم گذاشته بود که بچه ها بیان مدرسه بعد خودش نیومده بود آدم ازین نکبت تر داریم؟؟)

کامبیز میخواست امتحان بگیره بهش گفتیم امتحان میان ترم داریم جون ننت تز نده و اینا بعد اونم گفت :حالا که همش مخالفت میکنید منم ازتون امتحان نمیگیرم:/بعدم قهر کرد

آخی اختی وات د فاز؟؟)ما نمره نداشته باشیم نمیگن خودشون امتحان ندادن میگن تو نگرفتی والاااا

به قول هاجر :کامبیز میگه ازتون امتحان نمیگیرم تا بفهمید رییس کیه😂😂

بعد امروز سه ساعت باهاش کلاس داشتیم دیگه آخر زنگ دووم وقتی از مغزمون داشت دود بلند میشد یه کلمه رو خیلی بد اشتباه گفت ماعم خندمون گرفت خانوم بهش برخورد-__-

بعد همانگونع که داشت زر های مفت در راستای رییس نشون دادن خودش میزد افزود من یه معلمم رییس جمهورم بیاد سر کلاسم نمی تونه ازم ایراد بگیره حال بیابید رابطه ی قیمه و ماستا را:/

حالا این حرف به کنار برگشته میگه اون رشته ایا همش دوست دارن بیان سر کلاس من بشینن از بس کلاسام جذاب و شادن"به همین برکت قسم هیچوقت در طول عمرم اینقددر پکر فیس نشده بودم:|

از اون بدتر کیا اسپورتینگ(معلم دینی)اومده سر کلاس جای اینکه برگه ها رو بده بی سوالی راه انداخته میگه اگه بالای دوازده باشید بهتون میگم خوب اگه بین ده تا دوازده باشید بهتون میگم متوسطه اگه پایینش باشید میگم بد

خب سمیه به جا این مسخره بازیا نمره ها رو عین آدم بگو دیگع-__-

البته قابل ذکره نمره ها از شونزده بود و نامبرده بالاترین نمره ی دینی کلاس را آورد ^^

هرچند که خیلی مسخرست استعداد آدم دینی شناخته بشه-_-

بازم من از بیگانگان مینالم ولی از بابای خودم بیشتر مینالم که از حرم زنگ زده فقط به مامانم میگه گوشی و میگیرم حرف بزن

حالا داداشم هیچی

من آدم نیستم

من مسیحی ام آیا

من درخواست ندارم؟/


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۷
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۲)

آخی:))
از همونجاهم درخواستت بگی قبوله 
پاسخ:
شاید:/
ولی خب آدم از باباش انتظار داره دیگه-__-
۲۷ آبان ۹۶ ، ۲۳:۴۹ زِدْ عِِـچْ آرْ …
من هیچوقت دینی بیست نمیشم:|
پاسخ:
منم بیست نشدم نوزده شدم:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی