(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

خدایا تمومش کن این بازی کثیفو:/

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۴۴ ب.ظ

پارسال که غر میزدم وای من چقدر درس دارم من خسته شدم از بس از خوابم زدم درس خوندم من انتخاب رشته دارم فلان معدلو میخوان وای من چقدر امتحان دارم و ...

واقعا بیکار بودم واقعا-__-

یعنی تو این یه ماه و نیم به قدری صاف و خسته شدم که اصلن نمیتونم تصور کنم هنوز هشت ماه مونده و هر هفته کارا بیشتر و سخت تره میشه

مخصوصا که امتحان میان ترممونم شروع شده و شععت

گل بود به سبزه نیز آراسته شد:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۹
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۲)

هر چی میگذره زندگی سخت تر میشه باید بتونی در مقابل سختی ها دوام بیاری و با قدرت به مسیرت ادامه بدی!
پاسخ:
میدونی حرفت قبول
ولی درست نیست
یه سری غیر متخصص دارن پدرمونو درمیارن
از یه طرفم هدف من تو این مملکت اصلن نیاز به استعداد نداره
فقط یه پدر پول دار میخواد
همینه که الان شهین و مهین یه دوره ی ده روزه ی طراحی لباس میبینن بعدم بالاشهر برند میزنن به خودشونم میگن طراح
اگه این همه زحمت کشیدن ته داشت خیلی خوب بود
ولی وختی میدونی تو مملکت خودت تهش هیچی نیست
وقتی برای موفقیت مجبوری به رفتن 
دیگه امیدی میمونه؟
تازه خارج از کشورم که همه منتظر من نیستن که خانوم فلانی خوش اومدی بفرمایید این کار این پول این دفتر این فلان
اونجا ام باز از صفره بازم بگیر نگیر داره
نمیدونم اصلن
(چقدر حرف زدما:/
من همیشه فکر میکردم ایکس عاغا هست که :|

پاسخ:
متاسفم که ناامید شدید:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی