(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

ننه بزرگ جنیفر

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ب.ظ

آقا ما رای دادیم که بیوفتیم رو غلطک

نه اینکه تو مدرسه با غلطک از رومون رد شن

اصلن درست که ما به سن قانونی نرسیدیم و نمی تونیم رای بدیم

ولی من حقوقمو از کی مطالبه کنم؟از شورای دانش آموزی یا ناظمی که از ناحیه ی نشیمن گاه شباهت زیادی به جنیفر داره و در اخلاق به سگ؟

خلاصه ی مطلب هفته ها میگذرند و هر هفته صاف تر از هفته ی قبل

ننه بزرگ سگ اعصاب جنیفر فامیلیمو یاد گرفته همش هم تقصیر هاجره(تو بی خود میکنی فامیلیت شبیه منه -__-)

ولی خب میدونی اگه یکم بیشتر بخاد گیر بده بهم به آذر نرسیده از وسط نصف میشنم(البته از شدت خنده عرض میکنم)

اون روز داشت سر و تیپ و ناخون و همه چی رو نگا میکرد دیگه دلیل پیدا نکرد  گیر بده گفت تو سر صف خیلی حرف میزنی اصلن نتونستم خندمو نگه دارم تو روش خندیدم بعد عین بازرس ژاول گفت فک نمیکنم خنده داشته باشه(دیگه خدا میدونه به چه بدبختی خودمو جمع کردم)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۷
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۱)

۱۷ آبان ۹۶ ، ۲۲:۱۹ زِدْ عِِـچْ آرْ …
منطق ناظمِ ما اینه که ناخن کوتاه ناخنیِ که از ته گرفته شه در غیر این صورت بلنده
:|
پاسخ:
منطق ناظم ماعم همینه:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی