(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

لوک خوش شانس که میگن منم:|

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۰۲ ب.ظ

مثلن اینکه برادر گرام آفتابش از طرف مخالف طلوع کرد و به من گفت بیا بریم تئاتر منم عین یک معیوب عقلی گفتم نه

نتیجه این بود که تو تاتر مذکور نوید محمد زاده ام رفته بود و ملت عکس گرفته بودن باهاش و دیگر هیچ:/

پی نوشت:دختری که در چند قدمی، تر زد به موقعیتش:|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۰
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۵)

بله،خوش شانسی دراین پست ازسروکلت ریزش داره:)
پاسخ:
کاملن-__-
۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۹:۳۴ نجمه شفیعی
😂
پاسخ:
بدبختی آدما خنده نداره به مولا😂😐
۱۰ آبان ۹۶ ، ۲۰:۴۳ یونس اسماعیلی
فکر کنم مثلن رو این طوری بنویسند(مثلا)
پاسخ:
خودم میدونم املای درستش چه شکلیه -__-
منتها دوست دارم اونطوری بنویسم:/
:(
پاسخ:
هعی:/
۱۱ آبان ۹۶ ، ۱۱:۳۱ مریــــ ـــــم
من جای تو حسرت خوردم
پاسخ:
منم جای خودم حسرت خوردم-_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی