(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

لایف استایل

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۵ ب.ظ

ولی کلن به این نتیجه رسیدم لایف استایل من غلط نیست بلکه یک سری از آدمایی که من تو انتخابشون دستی ندارم و تو زندگیمن اشتباهن:)

نمونش معلمی که امروز می خواست یک نمودار و توضیح بده و برداشت خودش از اون نمودار یه سری فلش و مربع بود لیکن همان برداشت را به ما گفتند فقط از این میسوزم که تمام صفحه مستطیل بود و یک مربع درون آن نمودار کذایی نبود:/

و یا معلم دیگری که جک بی معنی می گوید و پکر فیسانه در صورت هاجر نگاه میکنم و میبینم اون از من بدتره سپس خنده امان میگیرد و نامبرده پیگیر میشود که چه چیز برایتان خنده دار است و داستان آنجا جالب میشود که اگر حقیقت را بگویید که بخاطر بی مزگی  شخص شخیص خنده امان گرفته از کلاس بیرون میشویم:/

و یا همکلاسی ای که کله ی سحر لپ های من را میکشد و گویا به لپ هایم چشم دارد که باید همینجا عرض کنم من تو اون مدرسه احساس امنیت نمیکنم و کلن اینجا سقفش برای من کوتاه است و دارند بالهای پرواز من را میبرند و فلان:/

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۶
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۲)

همیشه به خوشی!
خخخخخخخخخخ

مگه سیندرلایی که امنیت نداری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی