(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

هم نامهربونه هم آفت جونه:)

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹ ق.ظ

داشتم فکر میکردم که خب عربی و دینیمون هم راحته هم کمه دیگه نیم ساعته تموم میکنم میرم سر کارای عناصر بصری که کاشف به عمل اومد باید مکالمه ی عربی و حفظ کنیم:/

چراااااا آخهههه

نه واقعاا چرااااا

اصلا مکالمش چیزی نداره ها

ولی سوال من اینجاست الان من این چرندو حفظ کردم که چی

تهش که چی

اصلا نمی تونم درک کنم چرا باید حفظ کنم

خدایی وقتی معلم میشید یکم به کارایی که میخواید به بچه ها بدید فکر کنید

آخه این چه کار احمقانه ایه-___-

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۴
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

۱۴ مهر ۹۶ ، ۱۲:۲۶ نوید شریفی
تو رو خدا زود تر بزرگ شو
دارم حرص می خورما 😅😅😅😅
پاسخ:
حرصو من باید بخورم شما زحمت نده خودتو:/
۱۴ مهر ۹۶ ، ۱۶:۵۷ نوید شریفی
نه اخه دوست دارم با هم بخوریم
پاسخ:
:/
۱۴ مهر ۹۶ ، ۲۳:۰۴ نوید شریفی
😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی