(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

همش چهار روز گذشته:)

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۱۶ ب.ظ

صدای منو بعد دو روز گارگاه میشنوید و باید عرض کنم من زندم:)

این چند روز اینقدر کار انجام دادم که باورم نمیشه برای فردا کاری ندارم:)

هعیی تابستون کجایی که تا لنگ ظهر بخوابم،تا کله ی سحر فیلم ببینم-__-

از یه سریالی که تابستون شروع کرده بودم فقط سه قسمت مونده که فک کنم تا ماه های آینده مشرف نمیشم ببینم://
معلم زبانمون خیلی گوگولیع،قشنگ یه پاندای خسته است منتها فکر کنم موقع پرسش تبدیل شه یه خرس گیریزلی ای انگشت کوچیکه پاش گیر کرده به میز:)

اون کسی که برنامه کلاسی چیده تو خودش چی دیده واقعا!!!!
ریاضی.شیمی.الزامات.ادبیات همه تو یه روز آخه-__-
یعنی خداوند عمه شو مورد عنایت قرار بده:)
آقا اگه هم ریخت و پاش اعصابتونو خورد میکنه هم حال ندارید جمع و جور کنید نیاید هنرستان الان قشنگ اتاق من با پلاسکو بعد آتیش سوزی هیچ فرقی نداره :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۴
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

۰۴ مهر ۹۶ ، ۱۹:۱۹ مهندس رضا عباسی
سلام
عادت می کنید :-)
دوست داشتین خبر بده همو دنبال کنیم
ممنون
۰۴ مهر ۹۶ ، ۱۹:۳۱ انار کـــ:)ــــ
اصن باورم نمیشه فقط۴روز گذشته:(
دقیقا این ثانیه های لنتی چرا سریع نمیرن
پاسخ:
ای ساعت گمشو برگرد به تابستون:)
😂😂😂😂😂😂😂 عزیییییزم
پاسخ:
هعیی😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی