(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

سس قرمز و اینا:)

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ب.ظ

چند سال پیش به این نتیجه رسیدم سس قرمز یا همون گوجه(البته کارخونه ایش)خیلی ضرر داره بنایر این گذاشتمش کنار.اوایل خیلی اذیت شدم به نظرم غذا ها بدون سس بی طعم بود چند بارم به زور کتک جلوی خودمو گرفتم که نرم سمتش:)

اما حالا فرق داره بعد گذشت دو سال خیلی دیگه نمیتونم سس بخورم حالا به نظرم غذا ها با سس گوجه خیلی بی مزه میشن یا بهتر بگم مزه ی همشون عین هم میشه و من اینو دوست ندارم.

بعد گذشت دو سال حالا خیلی خوشحالم که تونستم سس گوجه رو بزارم کنار زندگی ام مثل همین قضیه است بعضی آدما مثل همین سس گوجه ان بهمون ضرر میرسونن و ما تحملشون میکنیم چون بهشون وابسته ایم ولی یه روز باید کنارشون بزاریم بخاطر خودمون حتی اگه سخت باشه حتی اگه افسردگی بیاره حداقل اش اینه که بعد گذشت یه مدت از کارمون خوشحال میشیم*__*

میدونید من به دو تا جمله خیلی اعتقاد دارم

یه جمله از قرآن که میگه:بعد هر سختی آسانی است

یکی ام :هر چیزی که نتونه زمینت بزنه قوی ترت میکنه

#پست_خیلی_جدی


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۵
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

هرچیزی که نتونه  زمینت برسه قوی ترت میکنه!
مطمئنید درسته؟؟
با هر دو جمله اى که اخر گفتى شدیدن موافقم 
اما در خصوص سس قرمز برا بعضى از غذا ها واقعا نمیشه اصن بدون سس شاید ماکارانى بشه اما خب پیتزا یا ساندویچ اصلا شوخیشم زشت 
اما واقعا تقدیر میکنم این صبرت و قدرت تحملت رو :)
پاسخ:
اولن تشکر دومن خب همه عین هم نیستن شما پیتزا و ساندویچ بدون سس نمیتونی تحمل کنی من برعکس که خب کاملا طبیعیه♡
منم حس میکنم با سس مزه غذا رو نمیشه حس کرد و از طعم عذا لذت برد
پاسخ:
دقیقا^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی