(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

از سری آرزوهای دست نیافتنی

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۵۸ ب.ظ

از سری آرزوهایی که فکر کنم هیچ وقت بهش دست نمی یابم اینه که یه روز تابستونی از خواب پاشم بعد برای خودم املت درست کنم بخورم:)

فکر نکنید از دلایلی که بهش نمیرسم اینه که هر موقع بیدار میشم یا تخم مرغ نداریم یا گوجه بلکه مشکل اصلی اونجاست که من خودمم بکشم تابستون نمی تونم صبح پاشم:)

یعنی هر موقع من از خواب بیدار میشم خانواده وسط ناهار خوردنن تازه اصلا شانسمم شد یه روز ساعت نه از خواب بیدار شدم کی حال داره املت درست کنه:)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۴
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

خخخخخخخ

منم تازه خواب بودم
گفتن پاشو
من گفتم من صبح کاری ندارم می خوام بازم بخوابم
گفتن پاشو بابا می خواییم ناهار بخوریم :)))))
پاسخ:
#خسته
خوردن املت از خفن ترین هاى دنیاس اونم صبح زود 
یه بار از خوابت بزن و امتحانش کن امیدوارم که پشیمون نمیشى :)
پاسخ:
پشیمون که نمیشه چون خودم خیلی املت دوست دارم ولی هر کاری میکنم نمی تونم بیدار شم:)
شب املت درست کن صبح داغ کن :D
پاسخ:
میگم من اصلن صبح بیدار نمیشم هر موقع بیدار میشم ساعت از یک گذشته:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی