(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

خلاصه اینگونه*__*

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰ ب.ظ

اپیزود اول:دیشب نزدیکای ساعت دو خیلی سوسکی وارد آشپزخونه شدیم و از اونجایی اهل منزل خواب بودن با بدبختی تمام ،چیپس ورداشتیم و دوغ نوشیدیم و اصلا چه کسی عین ما دو تا تو این دنیا هست که دلخوشیش بی صدا ورداشتن چیپس باشه؟؟؟/

....

اپیزود دوم:آقا من میدونم رتبه ی کنکور یه چیز شخصیه ولی خدایی وقتی کرم فضولی بیوفته به تنت دیگه نمیشه کارش کرد علی الخصوص اگه یه دختر دایی داشته باشی که در جواب اوضاع چطوره بگه :نه بد شده نه خوب/آخه مگه بی سوالیه-__-

...

اپیزود سوم:همین الان که دراز کش داشتم براتون مینوشتم مامان بزرگم وارد اتاق شد منم از جام پاشدم و در این حال مامان بزرگ فرمود راحت باش استراحت کن:)

یعنی خانواده اینقدر به خستگی من پی بردن که بعد از اینکه از خواب بیدار میشم میگن استراحت کن(یه همچین خسته ای ام من)

...

اپیزود چهارم : دیروز رفته بودیم گردنه ی حیران و اینجانب سورتمه سوار شد خواهرانه ازتون خواهشمندم اگه از سرعت و ارتفاع و هر کوفت دیگه ای میترسید آقا سوار نشید ملت میخوان سرعت و هیجان تجربه کنن اونوقت یه الاغ دراز گوش جلوشون همش با ترمز میره نمیزاره اینا سرعت بگیرن:)یعنی اینقدری که دیروز حرص خوردم سر سورتمه تمومی نداشت آخرشم که پیاده شدم هرچی از دهنم درومد بار دختره کردم خب تو که می ترسی سوار نشو کوفت ملت کردی-__-

البته وقتی شب شد و دیگه خلوت بود برای بار دوم سوار شدم اینقدر گاز دادم که از دلم درومد^__^

تله کابینم سوار شدیم وقتی رسیدیم بالای کوه اینقدر باد و بود که خدامیدونه البته که خیلی ام خوب بود به نظرم غروب آفتابم نگا کردیم که این پایینی عکسشه البته که عکس خورشید نیست ماهه ولی حالا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۷
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

سلام 
بعضی وقتا شهربازی میرم حس می کنم اشتباه اومدم ،اینجا شهربازی نیست ، زایشگاهه ، خب مگه مجبوری بری بالا که مثه زن حامله ناله سر بدی ‌، معلوم نیست عقل اینا کجاست ؟
پاسخ:
همونو بگو اه:)
خسته نباشید...
البته با این حجم خستگی فک نکنم یه خسته نباشید تاثیری داشته باشه!خخخ
پاسخ:
حالا شایدم داشت😕
سلااامم:))
من هم یک شب مثل خودت بطورنامحسوس،کیک ونوشابه خوردم:)
واین خسته بودن من وتومیتونه باعثش کم ورزش،کردنمون باشه
سورتمه سواری همراه باترمزیت مباارک:)
پاسخ:
خسته نباشی دلاور:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی