(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

انقلاب خر خودتی:)

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۱ ق.ظ

کاش یک روز انقلاب جهانی ای به اسم خر خودتی راه بیوفته که طی اون انقلاب تمام ملت جهان خاستار ممنوعیت سپرده شدن بچه های فامیل بهشون بشن-___-

آخه یکی نیست به این والدین بگه تو موقعی که با بچه ات تنهایی نمی تونی جمعش کنی اونوقت چجوری انتظار داری با یکی دیگه تنهاش بزاری بچه اتم طرف و کچل نکنه؟؟؟؟

جواب کاملا معلومه تو بچه تو از عمد می سپری به مردم که بره عقده هاشو خالی کنه در این بین خودتم بری پی عشق و حااال://///

وای دارم دیووونه میشم حالا یکی دو ساعت بود اشکال نداشت برای چی 3 شبانه روز://کاش این بچه ی نفهم متوجه اخم و تخمای ما بشه بگه من مامانمو میخوام ماعم ردش کنیم بره اههههه:)

ماشالا از شیر مرغ تا جون آدمیزادم براش فراهم میکنی باز بهونه هاش پابرجاست یکی نیست بگه ننه بابات نصفه اینم برات فراهم نمیکنن عقده هاتو با ما تخلیه نکن-___-

اسم انقلاب هم ربطی نداره به موضوع ولی خوبه دیه:دی)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۳
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

۱۳ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۰۷ مهندس رضا عباسی
سلام
قلم خوبی رو دارین و من دنبالتون کردم
دوست دارم شما هم منو دنبال کنید
ممنون
سلام 
سه شبانه روز !!!!!!! چه خبره ؟ چقدر بی مسئولیت !!!!! وااااااااااای مگه آدم طاقت میاره ، وی سر تکان داد و نوچ نوچ کنان کد امنیتی را وارد کرد 
پاسخ:
بی مسئولیتی داره بییییداد میکنه:)
من جات بودم یا سرخودمو یا سربچه رو یا سر مامان وباباش می کوبیدم به دیوار...ازهمین تریبون برات طلب صبر میکنم..دی
پاسخ:
سر مامانشو که واقعا جا داشت بزنیم به دیوار😏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی