(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

مریم تو فوق العاده ترین آدم دنیایی♡__♡

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۸ ق.ظ

اندر فواید یک دوست خوب اینه امروز وقتی که از زمین و زمان بریده بودم و دلم می خواست حق حق گریه کنم تنهام نذاشت ،کنارم بود با هم رفتیم بیرون چیز میز خوردیم مسخره بازی درآوردیم،حرف زدیم،یه سینما چند بعدی مسخره رفتیم که از اول تا آخرش داشتیم میخندیدیم و ادا درآوردیم ،اینستا لایو گرفتیم ضایع شدیم ،خلاصه الان که از خونمون دارم این پست مینویسم شادترین و امیدوار ترین آدم رو کره ی زمینم و این همه حال خوب و مدیون دختری هستم که فقط یه دقیقه باهاش معاشرت کردن حال آدم و زیر و رو میکنه نمی خوام کلیشه بازی درارم ولی مرسی که هستی♡♡♡♡♡♡♡

حالا اینو براتون بگم از این برنامه های فرهنگی گذاشته بودن تو پارک یه آقایی رفته بود رو استیج راجب روابط زن و شویی البته از نوع غیر مثبت هیجدهش حرف میزد یه عالمه صندلی ام چیده بودن مردم روش نشسته بودن خلاصه ما داشتیم رد میشدیم این عاقا عه داشت میگفت با شوهراتون اینجوری رفتار کنید مریم خانومم نه گذاشت نه برداشت داد زد آقا ما که شوهر نداریم:////

حالا یکی بیاد کمک کنه به اون یاروعه که جلو خندشو بگیره*__*

قابل ذکر این مریم همون مریمه که اونسری به گارسون گفت روت میشه اینو جلو خواهر و مادر خودت بزاری:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۶
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۱)

یکی جلوشو بگیره،خخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی