(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

ای بابا

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۸ ب.ظ

در راستای مسابقه داب اسمش همه رو دیوونه کردم #در_جریانم

دیروز خیلی سخت ناامید شدم گفتم وقتی همچین کسایی هستن دیگه من به چه امیدی شرکت کنم قشنگ داشتم منصرف میشدم که ندای درونم گفت چندبار همچین موقعیتی پیش میاد آخه:)پاشو برا رسیدن به آرزوت بجنگ حتی اگه برنده نشی:دی)

بنابر این از امروز صبح نشستم به درست کردن جلوه های ویژه بلکه جزو اون 11 نفر باشم:(بلند بگو آمین)


///

/

//

خب تا اتفاق خوب نزدیک فقط پنج روز مونده #موج_مکزیکی

؟

///

پارسال این موقع مزخرف ترین روزای زندگیم بود #پووووف


///

چرا هیچ حرفی برا گفتن ندارم؟؟/


//

پیشاپیش مرسی که کامنت میزارید :دی)


//

بعدا نوشت:آقا من بالاخره گیم آو ترونز رو تموم کردم یه فیلم یا سریال خوب معرفی کنید ببینم #پوکیدم

درآستانه چند روز مانده به شروع فصل هفتم گیم آو ترونز هستیم راستی #ذوق_اسبی


پ.ن:فیلم و سریال های پیشنهادیتون ترکی نباشه فقط مرسی اه:دی)







موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۴
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی