(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

آنچه میگذرد^__^

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۶ ق.ظ

واهاییی فقط یه هفته مونده تا یکی از آرزوهام از لیست خط بخوره:"#ذوق_مرگینگ^_^

.

.امروز ظهر مبی میاد خونمون در راستای مسابقه داب اسمش یه گلی به سرمون بگیریم.//-__-

ولی حقیقت اینه من دلم روشنه جزو یازده نفر برنده میشم:/بعدم با پازل عکس میگیرم یکی دیگه از آرزو هام خط می خوره/♡

حالا اگه اول شم و آیفون سون و ببرم که دیگه چه بهتر^)#به_همین_خیال_باش

پ.ن:وی کامنت دوس برایش کامنت بگذارید😅

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۳
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۶)

۱۳ تیر ۹۶ ، ۰۱:۳۶ نوید شریفی
همیشه خوش  و سر حال باشی

اینم کامنت!
پاسخ:
ممنون همچنین  اصلا چون کامنت گذاشتی خدا هرچی می خوای بهت بده والا^_^
۱۳ تیر ۹۶ ، ۰۱:۴۰ نوید شریفی
خخخ
خدا هر چی بخواد میده و هرچی بخواد میگیره منتظر فتوای شما نمی مونه
#دومین_کامنت
پاسخ:
فتوا نبود دعای خیر بود مثلا:)
۱۳ تیر ۹۶ ، ۰۱:۴۷ نوید شریفی
دعای بهتری بفرمایید
خدا اجرتون بده

پاسخ:
مگه من دعا نویسم هرسری یه دعا بدم بیرون-__-
۱۳ تیر ۹۶ ، ۰۲:۰۰ هـمــسر :)
انشالله همشون یکی یکی خط بخورن
پاسخ:
وای بهترین دعا بود همچنین*__*
۱۳ تیر ۹۶ ، ۰۸:۴۶ مریــــ ـــــم
عاغا من نفهمیدم چی شد!!
پاسخ:
چیو نفهمیدی که چی شد؟)*__*
۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۳:۳۰ نوید شریفی
دعای من چی شد پس
پاسخ:
دیگه از دست من کاری ساخته نی باید بری بیشت دعا نویس😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی