(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

خوشحال طوری

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ب.ظ

 امروز به دو دلیل خوشحالم:

دلیل اول: یادتونه تو پست دیروز نوشته بودم "چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی"آقا اون قضیه کنسله نه تنها خیلی خوش گذشت بلکه تو قرعه کشی ام برنده 200هزار تومن پول شدم حالا با یه حساب سرانگشتی اگه هفته ای یه بار برم خندوانه تو پنج هفته میشه یه میلیون خوبه دیگه نه؟!!*__*

البته فک نکنم از این پوله چیزی به شخص شخیص خودم برسه آنه و صبا که شام می خوان ازم والدینم بستنی داداشم و خالمم میگن یه دنگی به ما تعلق میگره خلاصه باید یه چیزی بزارم روش تقدیم دوستان کنم(آیکون خنده)

و اما دلیل دوم:آقا نمی دونم واقفید یا نه ولی 10 دی پارسال اولین کنسرت پازل بند تو تهران بود و چنان و چنین از ما دلبری کردن که خمار طور موندیم تا الان که پازل بعد 6 ماه دوباره کنسرت گذاشته حالا جدا از اینکه من باید گوشیم و تحویل میدادم  و از یک ساعت قبل هی تماس میزدم خونه که برادر گرام جون عزیزت راس باز شدن سایت برو بخر می ترسم اونجایی که می خوام پر شه فلان(البته بگم شب قبلش اینقدر یاد آوری کردم که نزدیک بود از عصبانیت یه کتک کاری دبش راه بیوفته)خلاصه سرتون درد نیاد من امروز دوباره بلیط پازل و خریدم و دوباره اون حس ذوق 6 ماه پیش وقتی بلیط خریدم و دارم لامصب از اون حساس که نه تنها قدیمی و کم نمیشه بلکه بهش اضافه ام میشه×__+

.

.

یه پیشنهاد دوستانه:اگه میتونید بیاید اصلا این موقعیت رو از دست ندید و بیاید من قول میدم به هیچ عنوان پشیمون نمیشید.         امضا:از طرف مادر دختر پازلی:دی)


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۲)

ببین سهم عطیم جایزه به من تعلق میگیره ! چون اگه من نبودم کی میخواست دو ساعت بشینه زنگ بزنه تا ج بدن ؟ D: 
پاسخ:
ملت چقدر پولکی شدن بابا بیا یه بوست کنم تموم شه این بازی کثیف والا!!!♡
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۲ سام نجفی نیا
شنیدم جایزه بردین مبارکه
پاسخ:
تچکر میکنم*__*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی